Navigation

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Έρως

Αγάπη

Κι ήμουν στο σκοτάδι. Κι ήμουν το σκοτάδι. 
Και με είδε μια αχτίδα.

Δροσούλα το ιλαρό το πρόσωπό τηςκι εγώ ήμουν το κατάξερο ασφοδίλι.Πώς μ’ έσεισε το ξύπνημα μιας νιότης,πώς εγελάσαν τα πικρά μου χείλη!5Σάμπως τα μάτια της να μου είπαν ότιδεν είμαι πλέον ο ναυαγός κι ο μόνος,κι ελύγισα σαν από τρυφερότη,εγώ που μ’ είχε πέτρα κάνει ο πόνος.
                                                                                          Κώστας Καρυωτάκης


Οι σύγχρονοι άνθρωποι έχουν την τάση να προγραμματίζουν τα πάντα στην ζωή τους,όπως σπουδές,δουλειά,διακοπές αλλά δεν μπορούν να προγραμματίσουν ένα πράγμα:τον έρωτα!Τι κάνεις,ενώ προσπαθείς να βάλεις την ζωή σου σε τάξη,ξαφνικά συναντάς τον έρωτα πηγαίνοντας μια βόλτα με τους φίλους σου πριν τις καλοκαιρινές διακοπές;Προσπαθείς να μιλήσεις μαζί της,με το άτομο που τη συγκεκριμένη στιγμή είναι ο διακαής πόθος σου.Όταν,όμως,δεν μπορείς να εκφράσεις τα συναισθήματα σου άμεσα,καθώς έχετε μόλις γνωριστεί  ή υπάρχει ένα πολύ φιλικό κλίμα και δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες,για να το κάνεις αυτό,θα πρέπει να προσπαθήσεις παραπάνω,ακόμη και αν οι συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές,εξάλλου καρποὶ κόποις κτῶνται! Πολλές φορές,όμως,υπάρχουν εμπόδια στην επικοινωνία των δύο αυτών ανθρώπων,για παράδειγμα η απόσταση (ευτυχώς υπάρχει το Internet) ή η έλλειψη ενδιαφέροντος σε μία συζήτηση που προσπαθείς να ξεκινήσεις είτε η έλλειψη χρόνου.Σε αυτές τις περιπτώσεις μετράει η θέληση που υπάρχει προκειμένου να ξεπεραστούν οι δυσκολίες που προκύπτουν.Οι προκλήσεις και οι δυσκολίες είναι για να ξεπερνιούνται και για να κάνουν το "ταξίδι" πιο γλυκό.Θα πρέπει να προσπαθήσουν και οι δυο,για να ξεπεραστούν τα εμπόδια της επικοινωνίας,για να υπάρξει ένα happy-end!
Υ.Γ. Κάποιες στιγμές πρέπει να εξωτερικεύσεις τα συναισθήματά σου,ακόμη και αν δεν μπορείς να το κάνεις εύκολα και να "τσαλακώσεις" την εικόνα σου!
                                                           
                                                   γράφει ο Γιώργος,Ηλεκτρολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου